Як обрати поліс для виїзду за кордон 

1. Стахуйтесь у надійних компаніях ,це позбавить  Вас від зайвих клопотів коли настане страховий випадок.

2. Обираючи страхувальника , подивиться на його місце у проекті Народний top. Рейтинг страхових  компаній та вивчить думку кліентів  про нього.

3. Оцените розмір необхідної Вам страхової  суми  в залежності від країни , куди збираєтесь , та  віду  відпочинку. У будь -якому випадку волійте  поліси  зі страховою  сумою  від 30 тисяч доларів.

4. Якщо за кордоном  Ви  маєте намір займатися єкстремальними видами спорта, купуй страховку саме  для цього (вона стоїть  в 1,5-3 раза дорожче). Не намагайтесь  використовувати для такого відпочинку звичайну страховку — вона все одно  не буде працювати , та  Ви дарма витратите  гроши.

5. По звичайній страховці  для видпочиваючих відшкодовуются  тільки  медични витрати . При цьому вони повинні бути понесено саме за кордоном і бути визнаними страховою компаниєю. В результаті страхової виплати часто не вистачає для повної компенсації реальних  витрат видпочиваючих  (страхувальник не визнає ту чи іншу витрату, виплачує лише эвакуацію  на батьківщину, де довелося лікуватись за свій рахунок, не прийняв документи мовою країни відїзду та запропонував  клиєнту перерахувати їх на свій рахунок і т.і.).Тому разом зі  страховкою від медичних витрат купуйте поліс страхування від несчастних випадків. Він діє не тільки за  кордоном, але і на батьківщине, причому підтвердить той факт страхового випадку та отримати  виплату за таким полісом легше, ніж за звичайною туристичною страховкою.

6. Вирішуйте , потрібні чи Вам додаткові послуги: страхування багажу, страхування на випадок  відмини  подорожи, а також страхування громадянської відповідальності (обов’язково скористайтесь цією страховкою, якщо під час подорожи збираєтесь займатися  єкстремальними видами спорту).

7. Перед купівлею  полісаретельно вивчете весь список ризиків що покриваються і з виключенням з страхового покриття. Особливо звернить увагу на питання, пов’язані з вагитністю та стоматологичними послугами .

Як діяти при страховому  випадку

1. Подзвонить до сервисного  центру за номером , вказаним до полісу. Проінформуйте про те що трапилось та вкажить Ваши фамилію, ім’я , по батькові, номер контактного телефона, Ваше місцезнаходження. Відповисти на інши запитання диспетчера.

2. Після  Вашого звінка сервисний ценрт сам организує надання необхідних  медичних, медіко-транспортних та інших послуг, передбачених цім полісом, та також  забеспечує їх оплату. По вожливості  уникайте самостійних звернень до лікаря.

3. Якщо самостійне зврнення до лікаря та лікування необхідні, попередньо погодьте їх зі своєю страховою компанією.

4.Ретельно збирайте та перевіряйте документи, підтверджуючи Ваши звернення до лікаря та лікуванням. До таких документів відносяться:

— оригінал справки-рахунка від медзакладу. Він повинетн бути на фирмовому бланку або зі штампом , утримувати  фамилію пацієнта, діагноз, дату звернення за меддопомогою, тривалість лікування, перелік наданих послуг з разбивкою  по датам та вартості, підсумкову суму до оплати ;

— орігінали виписаних лікарем у зв’язкуз даним захворюванням рецептів.Вони повинні мистить  штамп аптеки та вартості кожного  медікамента;
— орігінал виданого лікарем направлення на лабораторні дослідження та рахунки лабораторії з датами, найменуванням та вартістю вказаних  послуг;
— підтвердження  оплати лікування, медікаментів та інших послуг — штамп з оплатою, розписка в отриманні грошей або підтвердження банка про перерахування суми;
— оплачені рахунки  за дзвінки до сервісного  центру — зі значенням  дати дзвінків, абонента та  тривалості  переговорів.

5. Якщо Ви самостійно звертаєтесь до лікаря, після повернення з поїздки суворо дотримайтесь терміну оформлення та  форми надання заяви відстрахової виплати, а також термін та порядок решти дій. Усі вони вказани у вашому полісі та у виданих Вам разом з ними Правилах страхування.

6. Оформлюйте  заяву про виплату у  офісі страхової компанії на її бланку. Після того, як Вашу заяву отримають та зарегиструють , обов’язково візмить його копію з відміткою та датою прийняття за підписом відповідального співробитника. Здаючи документи, вимагайте від  страхової компанії надання Вам їх пеліку з позначкою про форму (копія або орігінал),  з датою та підписом відповідальної особи.Якщо в компанії це не передбачене,вимагайте, щоб її працівник, приймаючий документи, зробив для Вас їх копії та на кожній копії поставив позначку об отриманні. У будь -якому випадку обов’язково залишайте собі копії усіх документів що здаються.

7. Усному спілкуванню зі страховою компанією у процессі  урегулювання збитку по можливості волійте письмову. При цьму усю кореспонденцію відправляйте за повідомленням про вручення та описом вложених документів.

8. Якщо отримана виплата явно не порівнянна Вашим витратам або не зроблена зовсім , звертайтесь до суду. Окрім  того, відправте скаргу на страхову компанію до органу страхового нагляду. Не зайвим буде розповисти про работу цього страховщика іншим граждянам, обираючим собі страхову компанію (наприклад, у  нашому рейтингу страхових компаній).